Типи обдарованості, їх характеристика за Де Хааком та Кафом.

05

Інтелектуальні здібності.

1. Ваша дитина засвоює нові знання дуже швидко і легко.
2. Має почуття здорового глузду і використовує знання у практичних, повсякденних ситуаціях.
3. Вміє розмірковувати. Ясно мислить, не плутається в думках. Встановлює зв'язки між подіями, причиною та наслідком. Добре розуміє недоговорене, здогадується про те, що часто прямо не висловлюють дорослі, але мають на увазі. Встановлює причини вчинків інших людей, мотиви їх поведінки.
4. Швидко запам'ятовує почуте або прочитане без спеціальних зауважень, не витрачає багато часу на повторення того, що потрібно запам'ятати їй.
5. Знає багато про такі події і проблеми, про які його однолітки не знають і не здогадуються.
6. Багатий словниковий запас, користується новими словами, легко висловлює свою думку.
7. Любить читати книжки, які звичайно читають не однолітки, а діти трохи старші за віком.
8. Вирішує складні завдання, що потребують розумових зусиль.
9. Має різнобічні інтереси. Ставить багато запитань.
10.Випереджає своїх однолітків у навчанні на рік чи два. Часто нудьгує на заняттях, уроках, тому що навчальний матеріал йому вже давно відомий з книжок, журналів, розповідей дорослих.
11.Оригінально мислить і пропонує несподівані, нестандарті відповіді та рішення.
12.Дуже спостережлива, швидко реагує на все нове і несподіване.

Схильність до занять науковою роботою

1. Висловлює думки чітко і точно.
2. Читає книги, статті, популярні видання, журнали з випередженням своїх однолітків на рік-два.
3. Володіє вищою від середньої здатністю щодо розуміння абстрактних понять та встановлення узагальнень.
4. Добра «моторна» координація, особливо між зоровим сприйняттям і рукою. Добре фіксує те, що бачить і чітко записує те, що чує.
5. Після уроків любить читати науково-популярні журнали, книги, віддаючи їм перевагу перед художньою літературою. Не сумує, якщо її проект чи новий задум не підтриманий педагогом чи батьками, або якщо «експеримент» не вдався.
7. Прагне з'ясувати причини і суть подій.
8. Проводить багато часу над створенням власних «проектів» (конструювання, збирання колекцій тощо).
9. Любить обговорювати наукові події, винаходи, часто задумується над цим.

Літературне обдарування

1. Легко будує розповідь, починаючи від зав'язки сюжету і закінчую чи розв'язанням якого-небудь конфлікту.
2. Придумує щось нове і незвичне, коли розповідає уже всім відоме.
3. Дотримується лише необхідних деталей у розповідях про події, все неістотне відкидає, залишає головне, найбільш характерне.

контакти

096 086 00 00

м. Бориспіль
вул. Гоголя, 2

пн - нд 7:30 - 19:00